torsdag 24 mars 2016

Operation Smile

Jag fyllde 40 år i början av mars och i år har jag valt att avsäga mig presenter till förmån för andra barn och föräldrar som inte har den ekonomiska möjlighet som jag har. Jag har valt att starta en insamling till Operation Smile och samla in pengar till målet, två operationer. Idag är insamlingen uppe i 3750:- och tack vare den här bloggen kommer mer pengar tillföras innan insamlingen går ut 31 mars. Insamlingen finner du här: 







På kvällen höll jag mina pass och helt ovetandes hade många fina gymkompisar planerat en överraskning. En efter en började det smyga in folk och samtidigt som jag anade något så kunde jag aldrig ana detta! Med kort varsel hade de samlats och det bjöds både på skönsång, en herrans massa burpees, tårta, kaffe och presenter. Gissa om jag blev rörd! Boxen är verkligen en andra familj! 




Från coacherna och från mina kära Powergirls fick jag upplevelser.  
Spännande!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...